Product Rating: 4 of 5 stars
Customer Reviews
- Product Rating: 3 of 5 stars
The top fit strange
This dress is such a beautiful color! Unfortunately, the top was not fitting me properly. I ordered a small and found it was too large on the sides and very high in the breast area. I really wanted to like this, but it just looked so strange on me.Response from Lulus.com: Hello Eva, thanks for your review! We're sorry to hear that this dress didn't work out for you. At Lulus we want you to feel comfortable and confident wearing our products. Our team of stylists (lulus.com/customerservice) would be happy to help you find items you love! XOXO - Product Rating: 3 of 5 stars
Very nice
Wasn't exactly what the picture is showing, but still very nice and is very long around the feetResponse from Lulus.com: Hi Hanna! We're truly sorry to hear that the dress you received didn't meet your expectations. Please feel free to contact Customer Service if you are ever unhappy with an item, and we will do our best to help! You can reach our Customer Service team (lulus.com/customerservice) by phone, email, or... Read More - Product Rating: 3 of 5 stars
So close
I love the length and color for this dress but the rouching on the chest was folding weird. I couldn't get passed it and had to return.Response from Lulus.com: Hi Meagan! We're truly sorry to hear that the dress you received didn't meet your expectations. Please feel free to contact Customer Service if you are ever unhappy with an item, and we will do our best to help! You can reach our Customer Service team (lulus.com/customerservice) by phone, email, or... Read More - Product Rating: 3 of 5 stars
Beautiful dress but&
The dress was beautiful I got a lot of compliments on the dress. Unfortunately I did have to go get it tailored which cost as much as the dress did. I am 5'6 and it was extremely long on me. When I took it to the tailor she had such a hard time trying to get it even as the dress was originally made very poorly.Response from Lulus.com: Hello Melanie! We're sorry to hear that this dress fit longer than you expected. If you would like additional insight regarding length for future purchases, please reach out to our team of fit experts (lulus.com/customerservice). We want to help you shop with confidence! Thanks for your review! XOXO - Product Rating: 3 of 5 stars
Wanted to love it
The dress is very pretty but if you have a larger chest, pick a different dress. The pleated top has zero structure. My breasts hung down about an inch after the pleats stopped and it made them look wonky. The straps also hit at a weird place, making my chest look wider. If you have a smaller chest, I think it would look great. The size and length were great for me but I'm sending it back.Response from Lulus.com: Hi Megan, thanks for your review! We apologize that the fit of this dress wasn't quite right for you. Our fit experts (lulus.com/customerservice) are available to provide personalized assistance for all of your sizing needs. We are always happy to help! XOXO - Product Rating: 1 of 5 stars
Beautiful
Definitely not for bigger breasts. Would be very suitable for someone with a smaller chestResponse from Lulus.com: Hello Jamisha, thanks for your review! We're sorry to hear that this dress didn't work out for you. At Lulus we want you to feel comfortable and confident wearing our products. Our team of stylists (lulus.com/customerservice) would be happy to help you find items you love! xo - Product Rating: 4 of 5 stars
Beautiful, but you will definitely have to hem
I LOVED this dress. The high slit is just high enough, the straps are comfortable, and the pleating on the bustier top is really nice. HOWEVER, it is outrageously long. I'm average height, and even with 5-inch heels, I had to hem quite a bit. If you're a very tall person planning to wear heels, you might get away with it, but otherwise, expect to have to get this hemmed. - Product Rating: 5 of 5 stars
Great Dress
Love this dress. Little hard to dance it because of the length, but so pretty! - Product Rating: 3 of 5 stars
Not as shaped at I expected
I was disappointed the "corset" style top was not as fitted as expected. Going to return. Looks too frumpy on me.Response from Lulus.com: Hello Jennifer, thanks for your review! We're sorry to hear that this dress didn't work out for you. At Lulus we want you to feel comfortable and confident wearing our products. Our team of stylists (lulus.com/customerservice) would be happy to help you find items you love! xo