Product Rating: 1 of 5 stars
Bad zipper
The dress would fit beautifully if the zipper was constructed well. Just really horrible craftsmanship for a $100 dress. Really disappointed.Response from Lulus.com:
Hello Mackenzie! We are so sorry to hear that you received your dress in this condition. It looks like you were able to get a return for refund started. We want you to be satisfied with every item you purchase from Lulus, so if you ever need assistance please contact us (lulus.com/customer service)...
Read More