Product Rating: 4 of 5 stars
Customer Reviews
- Product Rating: 1 of 5 stars
Don't buy
The dress is beautiful. However, as many has said the zipper does not work. I couldn't even wear it once. I am returning it.Response from Lulus.com: Hi, Mignone! We are so sorry to hear that you received this dress in such a condition. This is not at all a typical experience and we'd love to take care of this for you! Please keep an eye out for an email from our Customer Care team. We'll be in touch soon! xo - Product Rating: 5 of 5 stars
Beautiful Dress!
I ordered the medium and large becaise I wasn't sure which size would fit best. In order to be comfortable eating, sitting, and breathing I went with the large. The material is really nice, it is a great fit overall! - Product Rating: 1 of 5 stars
Zipper
The dress was stunning. Perfect colors and fit. The zipper was cheap and broke immediately after putting it on. I was unable to wear it. I'm very disappointed with this because I can no longer return it.Response from Lulus.com: Hello Haley. We are so sorry that this happened upon trying on the dress! This is not typical and after checking your order we see that you've contacted our customer service team and they were able to make this right! Again, we are so sorry that this happened! If you have any questions please don't... Read More - Product Rating: 4 of 5 stars
Great but..
This dress is so pretty. It is more of a navy versus black. It was perfect for my fall photos. However, the zipper is difficult to use. It is also not great for big busts. I was spilling out. There are spots where your boobs fit into, and if you have larger bust, it will cut them in half. I wouldn't buy it if bigger bust. - Product Rating: 3 of 5 stars
More Orange
The dress appeared to be more orange in color. I really wanted to like it but it just didn't look good with my paler complexion.Response from Lulus.com: Hello Faith, thanks for your review! We apologize that the color didn't meet your expectations in person. Our customer service team (lulus.com/customerservice) is available daily. If you ever have questions or need assistance, please let us know! xo - Product Rating: 5 of 5 stars
Beautiful dress
I did love the dress but there was an issue with the zipper. I may purchase laterResponse from Lulus.com: Hello Rebecca! Thank you for sharing your review today! We are sorry to hear the zipper on your dress was difficult. We want you to love every Lulus purchase, so if you are ever in need, please get in touch with us (lulus.com/customerservice). We would be happy to find a solution for you! Xo - Product Rating: 2 of 5 stars
Awful Zipper
I read all of the reviews and decided to order one size up for this dress. So I bought the medium verses the small. The dress is nice but the side zipper is very cheap and sticks when trying to zip and unzip. I struggled just to get it zipped once it is on and there is plenty of room, so it should not have been an issue. It's just the zipper. I would not recommend purchasing this dress for that very reason. It's a quality control issue. There are... Read MoreResponse from Lulus.com: Hi Brooke! We're so sorry to hear that this item didn't work out for you because of the zipper. There are a few convenient ways to get in touch with us (lulus.com/customerservice) if you're ever in need of assistance. We're available daily and would be happy to help you! Thanks for your review! xo - Product Rating: 1 of 5 stars
Not meant for 32B and below. Sleeves are huge
Love the way it looks on the model, but it fits loose around the chest, and the sleeves are over-exaggerated. I felt like a nun.Response from Lulus.com: Hello Kim, thanks for your review! We're sorry to hear that this dress didn't work out for you. At Lulus we want you to feel comfortable and confident wearing our products. Our team of stylists (lulus.com/customerservice) would be happy to help you find items you love! Xo - Product Rating: 3 of 5 stars
Zipper!
Beautiful piece. Fits beautifully if you pull up the freaking zipper! Spent 30 minutes trying to pull it up. It's a shame. Not sure why it's such a hassle. Horrible horrible way this was made with the zipper. Several reviews state this but I loved how it looked when I got it on.Response from Lulus.com: Hi Royn, thanks for sharing your review with us. We are truly sorry to hear you had a difficult time zipping up this dress. We're reaching out via email in hopes of making this right. xo