Product Rating: 1 of 5 stars
Buyer Beware
Return policy is terrible. I purchased two dresses over a month ago and returned them because they didn't fit. I still have not received a refund and can't seem to speak to an actual person who can help.Response from Lulus.com:
Hello Laurel. We are sorry to hear that those dresses didn't work out for you! We checked on your order and see that you've spoken directly to our customer care team, and they were able to help with your return and refund! If you have any other questions, please don't hesitate to reach back out. xo

