Product Rating: 5 of 5 stars
Customer Reviews
- Product Rating: 2 of 5 stars
No give
Great look and quality, but the bust was too small, and the fabric has zero give at all. Plus, it was really long. I was willing to have it tailored for the length, but couldn't get around the rest.Response from Lulus.com: Hello Erin, thanks for your review! We're sorry to hear that this dress didn't work out for you. At Lulus we want you to feel comfortable and confident wearing our products. Our team of stylists (lulus.com/customerservice) would be happy to help you find items you love! xo - Product Rating: 5 of 5 stars
Beautiful
Beautiful dress but I need a size up. The material length and design amazing. - Product Rating: 1 of 5 stars
Complaint
I don't know why it's taking so long to refund my account for this dress I returned 2 weeks ago. Melissabell95@yahoo.com Please respond. Only had the dress less than a week before returned it.Response from Lulus.com: Hi Melissa, thank you for sharing your feedback with us! We see your return is being processed. We want you to love every Lulus purchase, so if you are ever in need, please get in touch with us (lulus.com/customerservice). We would be happy to find a solution for you! xo - Product Rating: 5 of 5 stars
Love It!
I bought this as a bridesmaid dress for my best friend's wedding. It fits comfortably and is very flattering! - Product Rating: 5 of 5 stars
Classy and feminine
The silhouette is lovely, alluring without being too flashy as a guest. For my height, the length worked well. However, there was very little give to the fabric & the chest was too tight. I exchanged it for a size up, and had it altered. It was perfect. - Product Rating: 1 of 5 stars
Loved it at first
Zipper broke on the third time (trying on twice) of putting the dress on for the event I bought it for. I wanted to love this dress and wear it as a wedding guest but unfortunately it is really poorly made for a zipper to break on the third time.Response from Lulus.com: Hello Emily! We're so sorry to hear that you had trouble with the zipper! We want you to be satisfied with every item you purchase from Lulus, so if you ever need assistance, please contact us (lulus.com/customerservice) and we will gladly help! Thanks for sharing a review! xo - Product Rating: 3 of 5 stars
Order bigger
I would definitely order bigger if you have bigger breast. The zipper would not zip up for me. There is no stretch in the material.Response from Lulus.com: Hi Tekeya, thanks for your review! We apologize that the fit of this dress wasn't quite right for you. Our fit experts (lulus.com/customerservice) are available to provide personalized assistance for all of your sizing needs. We are always happy to help! xo - Product Rating: 5 of 5 stars
Love this dress!!!
I ordered this dress for a September wedding. I wanted something pretty and floral. I normally wear a size medium and this fits like a glove. IY is comfortable and flattering and perfect for a September wedding. I am only 5'2" so I had to have the dress hemmed. Other than that, it is perfect! - Product Rating: 5 of 5 stars
Stunning colors!
This dress was bought for a wedding formal garden attire. The dress on my daughter is stunning! The material is a little odd, as you can see the underlining through the top in some areas up close. But even with that, the dress is so beautiful and fits perfectly. Highly recommend for a summer event!